لوله – پیپ داماد آمریکا نتانیاهو رییس جمهور

لوله – پیپ: داماد آمریکا نتانیاهو رییس جمهور داماد ترامپ دونالد ترامپ فلسطین اشغالی اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی به زودی از بیمه ارزان مشاغل خانگی رونمایی خواهد شد/ اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان تس

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی می‌گوید: به زودی از بیمه ارزان مشاغل خانگی رونمایی خواهد شد که تقریبا به بیمه صندوق روستائیان و عشایر شبیه است. 

به زودی از بیمه ارزان مشاغل خانگی رونمایی خواهد شد/ اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان تس

وزیر تعاون : به زودی از بیمه ارزان مشاغل خانگی رونمایی خواهد شد/اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جهت مشاغل خانگی

عبارات مهم : تسهیلات

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی می گوید: به زودی از بیمه ارزان مشاغل خانگی رونمایی خواهد شد که تقریبا به بیمه صندوق روستائیان و عشایر شبیه هست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «علی ربیعی» روز سه شنبه در حاشیه آیین امضای تفاهمنامه همکاری جهاد دانشگاهی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انعقاد قرارداد توسعه مشاغل خانگی در هشت استان جهت ٢٠ هزار نفر در جمع خبرنگاران، گفت: طی چهار سال گذشته در کشور ۲.۳میلیون متقاضی مشاغل خانگی داشتیم که یک میلیون و ۳۶۰ هزار نفر مجوز گرفتند.

به زودی از بیمه ارزان مشاغل خانگی رونمایی خواهد شد/ اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان تس

وی ادامه داد: همچنین از تعداد یاد شده است به ۶۰۰هزار نفر ۲۴۰۰ میلیارد تومان وام دادیم.مطالعات انجام شده است نشان می دهد۶۰ درصد مشاغل یاد شده است بیش از چهار سال پایداری داشتند.

وی در خصوص همکاری با جهاد دانشگاهی در زمینه اشتغال جهت متقاضیان مشاغل خانگی گفت: این طرحی که امروز دنبال کردیم شاخصه خاص خود را دارد. مشاغل خانگی نیاز به نهاد تسهیل گر دارد که به شکل جهادی عمل کند به طوری که هم دارای دانش و هم افرادی متخصص باشد که بتوانند کار را با روش هایی علمی جلو ببرند.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی می‌گوید: به زودی از بیمه ارزان مشاغل خانگی رونمایی خواهد شد که تقریبا به بیمه صندوق روستائیان و عشایر شبیه است. 

ربیعی افزود: با جهاد دانشگاهی از قبل مذاکراتی داشتیم و آنها اعلام آمادگی کردند. با امضای این قرارداد یکسان ۲۰هزار شغل خانگی جهت سال ۱۳۹۶ پیگیری خواهد شد و ۸۰۰میلیارد تومان اعتبار جهت آن درنظر گرفته ایم.

وی گفت: ۳۵۰ رسته شغلی در این نوع مشاغل دنبال می شود که ذیل صنایع دستی، صنایع تبدیلی،فرهنگی و هنری و تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات است.

وی یادآور شد: این طرح در ۹ استان کشور اجرایی خواهد شد. استان ها شامل: آذربایجان غربی،خراسان های شمالی جنوبی و رضوی، چهار محال بختیاری، ایلام، لرستان،کرمانشاه و کردستان است.

به زودی از بیمه ارزان مشاغل خانگی رونمایی خواهد شد/ اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان تس

ربیعی ادامه داد: طرح پایلوت در استان هایی که مشخص شده است اند را دنبال می کنیم . روش کار به این شکل است که افراد در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عضویت خواهند کرد و این افراد به جهاد دانشگاهی معرفی می شوند و جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد تسهیل گر آموزش کوتاه مدت با شرکت آموزش فنی و حرفه ای را به متقاضیان ارائه می دهد.

به گفته وزیر کار، مشاغلی که این افراد مطرح می کنند مشاوره و ارزیابی خواهند شد و سپس به صندوق کارآفرینی امید تحت نظارت تسهیل گری جهاد دانشگاهی معرفی می شوند. جهاد به عنوان حمایتگر در کنار این افراد خواهد بود با ساختارهایی که جهاد تعریف می کند ممکن است هر فرد در کنار یک مشاور جهاد قرار بگیرد. اتصال به بازار با کمک جهاد و وزارت کار سامان می یابد.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی می‌گوید: به زودی از بیمه ارزان مشاغل خانگی رونمایی خواهد شد که تقریبا به بیمه صندوق روستائیان و عشایر شبیه است. 

وی در خصوص اینکه متقاضی مشاغل خانگی الزامی جهت دانش آموختگی دانشگاهی دارد یا نه، توضیح داد: الزامی به دانش آموخته دانشگاهی نداریم ولی می تواند اولویت هایی جهت مددجویان و یا دانش آموخته دانشگاهی درنظر گرفته شود.

وی درخصوص تسهیلاتی که به متقاضیان پرداخت می شود، اظهار داشت: تسهیلات قرض الحسنه هست. ۸۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است است و ممکن است بسته به نوع شغل رقم پرداختی کم یا زیاد شود. میانگین ۲۰میلیون تومان جهت هر شغل خانگی درنظر گرفته شده است است.

به زودی از بیمه ارزان مشاغل خانگی رونمایی خواهد شد/ اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان تس

ربیعی تاکید کرد: سیستم هایی که جهاد دارد به ما قدرت نظارت به روز را می دهد حتی فرد که در سامانه ثبت می شود در سامانه ای که جهاد طراحی کرده می توانیم او را دنبال و اتصال به بازار را مشاهده کنیم.

به گفته وزیر کار، سامانه الکترونیکی جهاد بعد از معرفی شدن متقاضیان مشاغل خانگی کار را دنبال می کند. همکاری با جهاد دانشگاهی قدرت برنامه ریزی ما را زیاد کردن می دهد.

وی در خصوص گارانتی جهت گرفتن تسهیلات گفت: گارانتی هایی که صندوق کارآفرینی امید جهت دادن وام در نظر می گیرد راحت ترین نوع تضمین است.

وزیر کار اعتقاد است: در صورتی که کار حجیم باشد و چنین طرحی را در کل کشور شروع کنیم معایب کار را نمی بینیم و بعد نمی توانیم اصلاحات اساسی انجام دهیم. در گزارش سه تا چهارماهه می توانیم روند کار را بررسی و معایب و نقاط قوت طرح را شناسایی کنیم.

وی با اشاره به مشاغل خرد و کوچک گفت: در این زمینه موفقیت آمیز عمل کردیم و توانستیم ۴۸۰۰ میلیارد تومان وام در مدت پنج سال پرداخت کنیم. مطالعات نشان می دهد هر سال حدود ۵۰هزار شغل خرد و کوچک را تثبیت و یا شغل جدیدی ایجاد شود و این رقم قابل توجهی است.

وزیر کار بیان داشت: بطور معمول تسهیل و تامین مالی خرد را خوب نیاموخته ایم و در مورد تسهیل گری کمتر می دانیم. نظام تامین مالی خرد را باید متناسب کنیم. صندوق کارآفرینی امید تضامین و تامین مالی خرد را جهت ما راحت تر می کند.

وی همچنین بیان داشت: نظام بیمه شدن ارزان را جهت مشاغل خانگی دنبال می کنیم. هر کدام از نوع بیمه ای که داریم اگر درمان را گزینش نکنند خیلی گران تمام نمی شود.

وی در آخر گفت: تاکنون ۶۰درصد از مشاغل خانگی پایداری چهار ساله را تجربه کرده اند و به نظر می رسد با خدمات تازه تسهیل گری این میزان به ۹۰درصد ارتقا می یابد.

واژه های کلیدی: تسهیلات | مشاغل خانگی | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار