لوله – پیپ داماد آمریکا نتانیاهو رییس جمهور

لوله – پیپ: داماد آمریکا نتانیاهو رییس جمهور داماد ترامپ دونالد ترامپ فلسطین اشغالی اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ‌ عده‌ای به جای خوشحال شدن از قرارداد توتال به هم می‌ریزند / جهانگیری

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: هر کسی به کشور عزیزمان ایران علاقمند باشد باید از قرارداد توتال خوشحال شود ولی انسان متحیر می‌ماند که عده‌ای از این عنوان به هم می‌ریز

‌ عده‌ای به جای خوشحال شدن از قرارداد توتال به هم می‌ریزند / جهانگیری

جهانگیری: عده ای به جای خوشحال شدن از قرارداد توتال به هم می ریزند

عبارات مهم : ایران

معاون اول مدیر جمهور گفت: هر کسی به کشور عزیزمان ایران علاقمند باشد باید از قرارداد توتال خوشحال شود ولی انسان متحیر می ماند که عده ای از این عنوان به هم می ریزند.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح موزه بانک ملی کشور عزیزمان ایران با اشاره به قرارداد توتال اظهار کرد: این روزها که این قرارداد توتال امضا شد من فکر کردم هر کس به کشور عزیزمان ایران علاقمند باشد باید از آن خوشحال شود. ولی انسان متحیر می ماند که یک عده بهم می ریزند که آیا این قرارداد بسته شده. واقعا آیا باید اینگونه باشد؟

‌ عده‌ای به جای خوشحال شدن از قرارداد توتال به هم می‌ریزند / جهانگیری

وی ادامه داد: شما با یک دولت یا یک فرد مخالف هستید ولی با ملت کشور عزیزمان ایران مخالفتی ندارید و باید بدانید این کارها در جهت زندگی ملت و توسعه کشور عزیزمان ایران هست. مقام معظم رهبری فرموده اند که در زمینه نفتی باید 200 میلیارد دلار سرمایه گذاری شود و این تنها پنج میلیارد از آن است آن هم با وجود اینکه آمریکا ترساندن کرده که کسی حق ندارد بیش از مبلغ خاصی در کشور عزیزمان ایران سرمایه گذاری کند و چنین قراردادی یعنی آمریکایی ها و شکست تحریم هایی که می خواهند پول به سمت کشور عزیزمان ایران نیاید.

جهانگیری در ادامه بیان کرد: نباید حرف هایی مطرح کنیم و دل متدینین و دلسوزان را بسوزانیم. یک وقت کتابی می خواندم که معاون نخست وزیر در یکی از کشورها گفته بود که سی آی ای ما را جذب کرد تا هر مدیریتی در کشور کار بزرگی انجام داد به او چیزی نسبت دهیم تا در کشور کار بزرگ و مدیر بزرگ شکل نگیرد.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: هر کسی به کشور عزیزمان ایران علاقمند باشد باید از قرارداد توتال خوشحال شود ولی انسان متحیر می‌ماند که عده‌ای از این عنوان به هم می‌ریز

وی با تاکید بر اینکه راه توسعه کشور اتحاد و همدلی است یادآور شد: ما باداشتن رهبر معظم انقلاب و با اجماع، وحدت، همدلی و صمیمیت می توانیم کشور را از پرسشها موجود عبور دهیم. ما زخیره اول نفت و گاز دنیا و موقعیت استراتژیکی داریم که با وجود اینها می توانیم از پرسشها عبور کنیم به شرط اینکه توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران جهت مان اصل باشد.

معاون اول مدیر جمهور در ادامه خاطر نشان کرد: من مطالعه ای داشتم که چه شد کشورهای آسیای شرقی و آمریکای لاتین که هم وقت با ما راه توسعه را پیش گرفتند توانستند در کار خود موفق شوند. مهمترین نتیجه ای که گرفتم این بود که آن ها سیاست های کلی را که گذاشته بودند عوض کردن ندادند.

یعنی دولت ها حتی با کودتا عوض کردن می کردند ولی سیاست های توسعه کشور عوض کردن نمی کرد. ولی در این جا ما تا ذره ای در دولت اختلاف نظر پیدا می کنیم فکر می کنیم وقت انتقام گرفتن از یکدیگر است و باید مسئله ایجاد کنیم در حالی که نمی دانیم این مشکلاتی که ایجاد می کنیم جهت مردم ایجاد می شود.

‌ عده‌ای به جای خوشحال شدن از قرارداد توتال به هم می‌ریزند / جهانگیری

وی با اشاره به نقش محوری بانک ها در توسعه تاکید کرد: بانک ها در توسعه کشور عزیزمان ایران نخستین نقش را دارند. البته نه اینکه من پرسشها موجود در بانک ها را ندانم ولی گاهی جفا است که قدر زحمات این مجموعه به این بزرگی را ندانیم و تنها ده اشکال و نقطه منفی اش را بزرگ کنیم. ما نیاز به جذب ده ها میلیارد دلار سرمایه داریم که این از طریق بانک ها امکان پذیر است و نیاز به حمایت و تامین مالی از سوی بانک ها داریم و از طرفی جهت زیاد کردن انگیزه سرمایه گذاری قیمت سود بانکی باید کم کردن پیدا کند.

جهانگیری با بیان اینکه مورد نیاز بود جهت افتتاح موزه بانک ملی و این کار فرهنگی صورت گرفته چند نفر از دولت حاضر باشند خاطر نشان کرد: ما کشور بزرگ، متمدن و صاحب تاریخ بزرگی هستیم که آثار زیادی در کشورمان وجود دارد و هر کدام مایه افتخار هر ایرانی هست. میلیون ها اثر هم وجود دارد که باید در جایی به نمایش گذاشته شود.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: هر کسی به کشور عزیزمان ایران علاقمند باشد باید از قرارداد توتال خوشحال شود ولی انسان متحیر می‌ماند که عده‌ای از این عنوان به هم می‌ریز

معاون اول مدیر جمهور افزود: الان موزه ها به مراکز علمی، فرهنگی و تحقیقاتی تبدیل شده است اند و تنها جهت دیدن نیستند. در شورای عالی میراث فرهنگی با تصمیمات گرفته شده است بخش شخصی و دولتی وارد کار موزه شده است اند و ما هر چه بتوانیم در این زمینه حمایت می کنیم. باید وقت ایجاد کنیم تا آثار موجود در کشور در معرض دید مردم قرار گیرد و این کارها جهت روشن گری مورد نیاز است چراکه هنگامی که ملت نقش خود را در تمدن پیدا می کند به آن افتخار خواهد کرد.

جهانگیری همچنین عنوان کرد: از سیاست های مهم ما جهت اشتغال و دیپلماسی فرهنگی توسعه گردشگری هست. در روزهای اخیر در یونسکو، یزد به عنوان اثری جهانی به ثبت رسید که جهت کشور عزیزمان ایران این نخستین بار بود که یک شهر زنده به عنوان اثر جهانی ثبت شد.

‌ عده‌ای به جای خوشحال شدن از قرارداد توتال به هم می‌ریزند / جهانگیری

از دلایل آن می توان به وجود بادگیرها، قنات ها و معماری خشتی و حضور همزمان سه دین اسلام، زرتشت و یهودیت در این شهر اشاره کرد. باید از شرکت میراث فرهنگی و وزارت امور خارجه به خاطر این کار تقدیر کنیم و به مردم کشور عزیزمان ایران و به خصوص یزد تبریک بگوییم. این شهر می تواند مرکز و مقصد میلیون ها گردشگر باشد که البته باید زیربناهای متفاوت را جهت آن ایجاد کنیم.

جهانگیری همچنین اظهار کرد: اولویت اول کشور ما امروز بدون تردید مسئله اقتصاد هست. ما با چالش های متعددی اعم از بیکاری، معیشت مردم و قدرت اقتصادی کشور روبرو هستیم که قدرت اقتصادی کشور باید توسعه پیدا کند و اقتصادمان آنقدر باید بزرگ شود که به آسانی هر سال قادر به ایجاد یک میلیون شغل باشیم و نیاز داریم رشد اقتصادی اوج به طور مستمر وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: من امروز خبری راجع به صادرات ویتنام شنیده ام و با خود گفتم این کشور چه داستان هایی برایش گفته می شد و بعد از جنگ چقدر ویران شده است ولی امروز توانسته بیش از 150 میلیارد دلار صادرات داشته باشد ولی کشور عزیزمان ایران که از دهه 40 وارد صنعت اقتصاد صنعتی شد باز هم می بینیم که بخش عمده صادراتش کالاهای نفتی است.

معاون اول مدیر جمهور در آخر گفت: همه این اتفاقات در شرایطی است که کشور عزیزمان ایران می تواند کشور بزرگی باشد و ما باید خود را مورد پرسش قرار دهیم که آیا نمی شود. همه ما باید از اینکه مردم در زندگی اقتصادی زحمت می کشند زحمت ببریم و از اینکه خانواده ای با مسئله بیکاری فرزندانش روبرو است زحمت بکشیم. این افتخار نیست که با یک ماده قانونی جهت کسی که می تواند شغلی ایجاد کند مسئله ایجاد کنیم.

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | قرارداد | جهانگیری | میراث فرهنگی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار